Cara Nak Buat Ads Di Youtube

Mirsan tertawa kecil sebelum menyambung kata-kata Saya dah tahu ustaz. Jadi kalau tak ada aral melintang nak kebumikan lepas Asar esok kata Ustaz Rafi Panjang lebar.


Youtube Ads Everything You Need To Know Youtube Ads Youtube Marketing Video Advertising

Panaskan balik rase masih menten tak rase nak masam basi pun.

. Ada saudara kita ini meninggal di Kuala Lumpur. Begini Ran esok hang ada kerja nak buat. Video-video berkenaan perlu dimuat naik dalam YouTube Unlisted dan hantarkan pautan tersebut ke alamat e-mel email protected sebelum 6 Jun depan.

Nak minta tolong buatkan satu liang lahat. Taher Ahmed mati dibunuh masih jelas dalam ingatan. Simpan biase dalam peti sejuk biasa aje 4 hari.

Saya masih ingat telefon berdering dan abang saya di talian memaklumkan bapa saya sudah ditemukan dan di dibunuh katanya. Dan buh sket buah keras. Mungkin petua kak azie nie yang bwg2an elok hiris dr blender nie yg buat rendang tahan lama.

Memori dari hari saya terima berita bahawa bapa saya Dr. Online file sharing and storage - 15 GB free web space. Jenazah dia mungkin sampai pagi esok.

Kehidupan penyanyi Elyana atau nama sebenarnya Erneelya Elyana Emrizal 35 semakin berbeza selepas bebas dan pulih daripada kanser limfoma yang dihidapi sejak 11. Menyingkap kisah yang akan dipaparkan dalam filem berkenaan Ma I Love You mengetengahkan naratif menyentuh perasaan yang menumpukan terhadap cabaran hubungan ibu dan anak. Saya masih ingat bilik yang saya duduki namun tidak dapat ingati siapa yang berada di dalam bilik itu.

Tapi ayam tu sy goreng separuh masak dulu tak nak bg hancur dgn tumisan rendang.


How To Block Ads On Youtube Chrome Desktop Youtube


Perihal Iklan Youtube Google Ads Bantuan


Cara Buat Iklan Di Youtube Ads Youtube Ads Ads Youtube


Youtube Ads Panduan Lengkap Beriklan Di Youtube Untuk Pemula

Comments

Popular posts from this blog

A Word That Describes Unpopular Opinions